365-dages returpolitik
Fragt 29 kr - Gratis over 349 kr-
8987 8560 - (hverdage fra 08.00-16.00)

Alle har en historie

Vi vil hjælpe enhver mand med at fortælle sin historie.

Visionen

Accessories til mænd handler ikke bare om at klæde sig pænt på til specielle lejligheder, og de hører heller ikke til en bestemt gruppe mænd. Det handler ikke om fiduser eller nødvendigvis at se godt ud. Det handler om at fortælle din historie og udtrykke de ting, der gør dig til dig. En måde at gøre dét på er gennem de mindre ting, du har på – accessories.

Trendhim designer accessories til mænd i høj kvalitet, der både er moderne og til fornuftige priser. Vi har p.t. 13 mærker i vores portfolio, lancerer flere kollektioner hvert år og har et konstant stigende antal artikler til at hjælpe dig med at få mest muligt ud af din ordre.

Vores værdier

Vil du arbejde hos Trendhim?

Udforsk vores åbne stillinger og lær os bedre at kende ved at læse vores Atlas.

Historien bag Trendhim

Har du nogensinde haft en af de der dage, hvor du ikke kan holde fingrene fra snooze-knappen og det er alt for nemt bare at blive i sengen? Ja, det har vi også.

Det er valgene vi træffer, der afgør vores historie.

Vi kan ikke hjælpe dig med at afgøre, hvor længe du vil blive i sengen, men vi kan hjælpe dig med at fortælle din historie ved at tilbyde produkter, der ikke er tilgængelige andre steder. Designet i Danmark, og som del af 13 unikke in-house mærker - vores produkter har alle noget forskelligt at skulle have sagt

Hvilke vælger du?

Hvilken historie vil du fortælle?

Læs hvordan Trendhim blev til, fra vuggen til nu, så godt som vi kan huske det.

2007

Alle gode historier starter med begyndelsen... men ikke kl. 4 om morgenen.

Trendhim blev grundlagt i slutningen af 2007 af Sebastian og mig (Mikkel). Vi var 18 år og ved at være færdige med vores sidste år på gymnasiet. Vi var unge, energiske, havde en brændende lyst til at starte vores egen virksomhed... og var naive nok til rent faktisk at gøre det.

Vi fandt på to ideer – hjemmelevering af brød i weekenden og en webbutik med accessories og smykker til mænd.

Har du hørt det med at iværksættere må gøre hvad end, der skal til for at få forretningen til at blive en succes? Vi ville ønske, vi kunne være helt enige i det, men vi besluttede os hurtigt for, at det med at stå op kl. 4 om morgenen for at levere brød ikke lige var vores kop te.

Og det var det! Morgenbrød døde hurtigt og ud af morgentimernes aske... opstod Trendhim.

2008

Tak, mor

Med omkring 30000 hårdttjente euro fra avislevering og blomsterbinding (en historie til en anden gang), startede vi på det her fantastiske eventyr.

Med vores naivitet kun overgået af vores ambitioner, dykkede vi med hovedet først ned i alt med e-handel. Kode hjemmesider, købe produkter, tage sig af kunderne, forsikring, bogholderi, produktfotografi, og så meget mere.

Vores nærmeste, familie og venner, forstod ikke altid, hvad vi lavede. Nogle kommenterede ved hver eneste lejlighed, at det vi lavede var risikabelt.

Med tiden accepterede selv Sebastians mor, på trods af stærke ængstelser om hendes søns fremtid, at vi var to unge mennesker, der ikke ville lade os stoppe.

I dag er hun nok vores største fan, og spotter små fejl på hjemmesiden før vi gør.

Trendhim hjemmesiden i 2008/2009. Grin bare.

2009

Vores lille stykke af Rom

Hvis nogen havde fortalt os på forhånd, at vi var nødt til at arbejde 16 timer om dagen, 7 dage i ugen, investere yderligere 70.000kr og opgive det meste af vores sociale liv i 2 år... ville være have kaldt dem skingrende sindssyge. Men det er her naiviteten hos to unge iværksættere med et brændende ønske kan være utrolig belejeligt.

Fra 2007 og til 2009 havde vi begge et deltidsarbejde hos Postdanmark, der sørgede for at vi fik brød, og nogle gange endda mælk, på bordet.

Både Sebastian og jeg, vores senge, badeværelse, køkken, lager og kontor, havde hjemme i en 83m² lejlighed.

Den 83m² lejlighed hvor vi alle 3 (Sebastian, Mikkel & Trendhim) boede i et par år.

Rom blev ikke bygget på en dag, det vidste vi godt.

I slutningen af 2009 havde Trendhim endelig vokset sig stor nok til at vi kunne sige vores job hos Postdanmark op, og fokusere 100% på Trendhim. Wow, sikke en følelse!

Jeg kan stadig tydeligt huske den lidt ambivalente følelse i maven, på vej hjem fra at have sagt mit job op hos Postdanmark. Det var en mærkelig blanding af ekstrem glæde, spænding, stress og nervøsitet.

Var det den rigtige beslutning? Nu skulle Trendhim til at betale løn til os begge, for penge som måske ikke ville være der om 6 måneder. På samme tid vidste jeg, at nu havde vi endnu mere tid til at gøre Trendhim fantastisk.

2010

Hvem har brug for et soveværelse?

Tingene begyndte at gå rigtig stærkt. Vi udvidede med nye produktgrupper, nye lande, og på det her tidspunkt havde vi desperat brug for mere plads. Vi havde bogstaveligt talt flyttekasser med produkter i alle hjørner af lejligheden, og vi sov begge på en madras i stuen, fordi alle værelser var lavet til kontor og lager.

Som de to unge single fyre vi var, besluttede vi at leje en stor villa i et familiekvarter lidt uden for byen. Naturligvis.Vi syntes det var den perfekte løsning, fordi vi dermed stadig ikke behøvede at køre til og fra arbejde, men kunne sparke røv hjemme fra solopgang til solnedgang.

Vores villa... med plads til både Trendhim og os.

2011

En ny æra

År 2011 kom snigende, og vi var nu nødt til endnu engang at flytte virksomheden, fordi ejeren af villaen ville sælge huset. Af en eller anden grund syntes han det ville være akavet, hvis vi blev der, når de nye ejere flyttede ind.

En smule ældre, en smule klogere, og stadig utrolig passionerede omkring at opbygge noget fantastisk, besluttede vi os for at leje et rigtigt 200m² lager og kontor til Trendhim.

Vores første lagerbygning.

2012

En raket er bygget til at flyve hurtigt, ikke ligeud

Vi har altid vidst, at vi gerne ville bygge mere end blot en webshop. I 2012 begav vi os ud på endnu et eventyr, den her gang med at starte vores eget brand med accessories til mænd. Lucleon blev født.

At skabe vores eget mærke og designe vores egne produkter reflekterede vores forhåbninger om fremtiden. Det var en historie, vi blev nødt til at fortælle... selv om vi måske dengang tog munden for fuld.

2014

Redbull og ild, det perfekte match

Da 2013/2014 kom, begyndte tingene at gå rigtig stærkt.

Trendhim blev større, og Martin blev en del af teamet som tredje partner i virksomheden. Han var lidt af en energidrik alkoholiker, og vi elskede det!

Som du sikkert nemt kan fornemme, passede Martin perfekt ind, og vi havde nogle fantastiske arbejdsdage til langt ud på aftenen. Sovende på en madras, kan jeg faktisk huske en tidlig morgen, at vågne op til lyden af Martin der åbner en dåse energidrik.

Et billede af os alle tre. Fra venstre: Martin, Sebastian og Mikkel.

I slutningen af 2014 havde Trendhim den seneste tid vokset hurtigere end nyvandet bambus. Vi udvidede til Norge, Sverige, Finland og Holland, alt imens vi fordoblede antallet af varer i butikken og begyndte at hyre studerende til at hjælpe os med at pakke ordrene. Energidrikkene har vist tjent sig selv hjem.

2015

En fantastisk oplevelse

Karina og Kristof blev en del af teamet, varelageret voksede, og lageret var bogstavelig talt så trængt, at man var nødt til at gå sidelæns gennem lageret for at pakke ordrer.

Vi havde praktisk talt forvandlet vores lager til ensrettede veje. Så vi havde et team møde, tog en stor beslutning, rev rødderne op fra jorden, sagde farvel til vores elskede hjem... Og flyttede over på den anden side af vejen.

Et billede af alle 5. Fra venstre, Sebastian, Karen, Karina, Mikkel, and Martin. Kristof mangler på billedet, desværre.

Vi flyttede ind på vores nye hovedkontor, hvor vi har plads til go-kart ræs, bordtennis bord, og masser af plads til at tænke stort.

Dagene med ungdomshybel og sove i stuen på madrasser var slut.

Man kunne fristes til at tro, at det var her hvor "de blev profesionelle". Men faktisk nærmest det stik modsatte. I den traditionelle betydning i hvert fald.

En af vores kerneværdier er Hakuna Matata, og det er noget som betyder meget for alle hos Trendhim. Vi besluttede for lang tid siden, at vi aldrig ville blive professionelle bare for at være professionelle.

Vi vil snakke med vores kunder på et mere personligt niveau, menneske til menneske. Vi vil have at vores ansatte skal være som ét stort team. Vi vil altid prøve at vokse så meget som muligt, både som virksomhed og som mennesker.

Alle historier er forskellige. Vi har ikke lyst til at passe ned i formen. Og vi har ikke lyst til at presse andre ned i formen.

2016

Wow, så skete der godt nok en del

Aahh, 2016.

Lad os starte med slutningen af februar, hvor vi udvidede til 11 nye lande og hyrede 43 oversættere. En så stor udvidelse betød at alle 3000 produkter og hele hjemmesiden skulle oversættes til 8 forskellige sprog! Det var ikke nemt. Men hvornår har nemt nogensinde været sjovt?

Samtidig satte vi os et mål om at gå fra 3.000 til 5.000 unikke produkter inden årets udgang. Nu havde vi jo trods alt også alt en masse lagerplads, der skulle bruges.

2017-2018

Løb, Gazelle, Løb

Selv om serveren gik ned på Black Friday sænkede vores raket ikke farten i November 2018... men det var tæt på. Det lykkedes os heldigvis at få produkterne ud til tiden. Og vi kom i de danske nyheder. Sebastian var en stjerne i en dag!

Vi åbnede i 12 nye lande i 2017/2018, inklusiv Australien, Singapore, Canada, New Zealand og USA, så vi var oppe på 28 aktive markeder. Det er mange nye historier at fortælle.

En stor del af vores fokus i de her år var at tage et skridt tilbage og strømline vores mærkes DNA og identitet, og vi blev den 10. hurtigst voksende virksomhed i Danmark i 2017 – en såkald Gazellevirksomhed.

Vi ved ikke hvad gazeller rent faktisk laver... men for os virker det godt med en kombination af et fantastisk team og troen på kvalitetsprodukter. Og vi er glade for, at der ikke er nogen geparder i Horsens.

2019

Flere historier at fortælle

Vi er fast besluttet på at være destinationen for både stilbevidste herrer og gavegivere med fokus på bæredygtighed. Men for at gøre det, har vi brug for så meget kontrol over hele produktrejsen som muligt, fra design til levering.

Vores team af interne designere voksede hurtigt, og det samme gjorde vores kollektion. Kan du huske det ene house brand, vi lavede i 2012? Det er nu 13 forskellige house brands med over 1.600 produkter, der kun er tilgængelige via Trendhim.

Omgivet af 50 hårdtarbejdende, omsorgsfulde, ansvarlige og utrolig kloge mennesker, er energien på kontoret til at tage og føle på. Det er nået til det punkt, hvor det er umuligt at få alle ind i ét billede, så vi håber, du vil sætte pris denne Gif af 26 af os.

Så mange nye produkter og kolleger gav os endnu mere vokseværk. Det nye lager, vi flyttede ind i i 2015, er allerede for lille til os, så vi flyttede ind på 3.000 m2 med masser af plads til at vokse.

2020

God service = god business

Vores fokus på god kundeservice gav pote. Med en lockdown, der får flere shoppere til at handle online og med flere og flere, der deler deres oplevelser på sociale medier, spredte Trendhims budskab sig med høj hastighed - det meste af det var overvældende positivt.

De mange fantastiske anmeldelser hjalp os til mere vækst, hvilket gjorde det muligt for os at ansætte flere, designe flere produkter og bestille større mængder produkter, hvilket bragte de samlede omkostninger ned. Alt dette hjalp os med at holde vores accessories på en overkommelig pris samtidig med, at kvaliteten og produktudvalget blev væsentligt forbedret.

2020 var et rigtig dårligt år af mange grunde, men vi så det som en mulighed for at ændre vores produktion til det bedre. Vi har altid været bevidste om vores ansvar over for miljøet og samfundet som helhed, men i år blev der lanceret nogle af vores mest ambitiøse bæredygtige projekter til dato.

2021

Okay, det her er ved at blive lidt dumt

Det 3.000 m2 store lager flyttede vi ind i tilbage i 2019. Du ved... den med "masser af plads til at vokse". Ja, den blev for lille. Og det er ikke det hele. Vores lagerstyringssystem kunne ikke håndtere det antal ordrer, vi fik hver dag.

Så vi samlede tropperne og flyttede hele lageret - alle 650.000+ individuelle varer - på én weekend! Nu har vi 5.500 m2 i et lager på 3,3 hektar, hvor vi bare kan bygge, hvis vi får brug for mere plads. Og vores nye lagersystem fungerer som en ny, velsmurt maskine.

På trods af pandemien og de globale forsyningsproblemer, der fulgte med den, lykkedes det os at skitsere, lave prototype og udvikle over 1.000 eksklusive produkter og udvide vores personale til over 100 fantastiske kolleger. Mange af dem er afbildet nedenfor, og ser enormt glade og entusiastiske ud.

Vi voksede hurtigt i år og brugte vores vækst strategisk. Flere ordrer af større volumen gør produktionen billigere, men i stedet for at presse prisen ned, har vi skubbet kvaliteten op. Gennem 2021 har vi foretaget forbedringer af nogle af vores mest populære varer og vil fortsætte med at gøre det i den nærmeste fremtid - udover at tilføje flere fantastiske smykker til kollektionen hver uge.

At lære er at leve og at forbedre sig er at trives.

2022

Vi holder dig opdateret

De seneste par år har været en fantastisk rejse, og vi sigter mod at blive ved med at forbedre os, fortsætte med at udvikle os og blive ved med at lave højkvalitets accessories til en overkommelig pris, som du kan fortælle din historie med. Følg med for flere detaljer.