Bestil inden 16:00, 12. feb, for levering før Valentinsdag.

Bestil inden 16:00, 12. feb, for levering før Valentinsdag.

Returner indenfor 365 dage - uden problemer!
Fragt 34 kr - Gratis over 449 kr-
Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål

Når du handler hos os, har du 365 dage til at returnere hele eller dele af din ordre, forudsat at de individuelle produkters indpakning er intakt og ikke taget i brug.

Det er super enkelt at returnere til os. Alt du skal bruge er dit ordrenummer og emailadressen, du brugte, da du lagde din ordre.

Følg dette link for at komme i gang.

Vær venligst opmærksom på..

  • Et returgebyr opkræves ved enhver returnering. Ombytninger er undtaget fra dette gebyr.
  • Hvis du returnerer en ordre, der blev leveret med ekspreslevering, vil du kun få refunderet, hvad der svarer til standard fragtgebyr.
  • Din refundering sendes til din oprindelige betalingsmetode.
  • Ombytninger er kun tilgængelige, hvis det gælder en ny størrelse af samme produkt. Hvis du ønsker at ombytte fra et design til et andet eller et dyrere produkt, er du nødt til at returnere for en refundering og lave en ny ordre.
  • Personliggjorte produkter kan ikke returneres eller ombyttes.
  • Intime produkter som øreringe eller andre piercingsmykker, strømper og undertøj kan kun blive returneret i original, uåbnet indpakning.
  • Det er ikke muligt at sende to returordrer i én pakke. Det kan vores computere ikke lide. Venligst send alle returordrer individuelt.

SÅ SNART RETURNERINGEN ER OPRETTET:

Modtager du en mail, der indeholder en returlabel, der er betalt på forhånd.

Print den og sæt den på din returpakke. Det mest miljøvenlige valg er at genbruge den originale emballage, hvis muligt.

Herefter indleverer du din returpakke ved den nærmeste DAO shop, og så klarer vi resten.

Hvis du ikke har en printer: På din returlabel er der en 9-cifret kode, der hedder Labelless kode. Skriv denne kode på din pakke og indlever den ved en DAO shop. DAO vil da printe en label og sikre, at pakken bliver returneret til os.

Vi er virkelig hurtige. Sådan helt ufattelig hurtige. Hvis du opdager, at du har lavet en fejl, i det øjeblik du trykker på "køb"-knappen, så skynd dig at ringe til os. Vi vil forsøge at annullere ordren for dig, inden den forlader lageret, men vi kan ikke garantere, at den ikke allerede er på vej ud.

Desværre tillader vores system os ikke at tilføje eller fjerne varer fra en eksisterende ordre (computeren siger "nej"). Din bedste mulighed i dette tilfælde, vil være at returnere ordren og derefter lave en ny.

Du har sikkert allerede gjort det, men vi er nødt til at spørge... har du tjekket din spam-mappe? Den skulle ikke ende deri, men det er sket før. Nogle mailudbydere har også faner til forskellige emner, og ordrebekræftelsen kan sagtens gemme sig der.

Hvis du ikke kan finde den nogen steder, og der er gået mere end 30 minutter, siden du afgav din ordre, bedes du kontakte os, så sender vi dig en ny ordrebekræftelse.

Vores designs lider nogle gange under deres egen succes og er udsolgt. Når det sker, vises en formular på produktets side, hvor du kan tilmelde dig for at få en email, så snart den er tilbage på lager.

Heldigvis har vi en masse fantastiske designs til rådighed, og du finder gode forslag, der ligner det udsolgte produkt, nederst på siden.

Vi kan slet ikke vente til, at du modtager din ordre og prøver den for første gang! Det er den glæde, vi lever for.

Du modtager en email med et sporingslink for at følge din ordres rejse. I nogle tilfælde kan det tage et par dage, før den ankommer til dit land eller område, og før den endelige sporingsinformation er opdateret, men bare rolig - din pakke er på vej.

Vi har kun kontor/lager i Horsens, Danmark. Selvom vi gerne vil møde dig personligt, kan vi ikke tilbyde afhentning af pakker hos os. Vores drift er en velsmurt maskine, og manuel håndtering kan forårsage forsinkelser.

Derfor har vi 365-dages fuld returret, så du kan handle med ro i sindet. Og i det højst usandsynlige tilfælde, at du ikke kan lide det, du modtager, kan du returnere det - uden, at vi stiller spørgsmål til det.

Ja! Vi giver 2 års garanti på alle vores produkter med eventuelle produktionsfejl. Så hvis der sker noget med produktet, der ikke er forårsaget af normalt slid, en ulykke, eller produktet bliver brugt på en utilsigtet måde, så send en mail til os på info@trendhim.dk og fortæl os, hvad der gik galt, hvordan det skete, og inkluder gerne et billede eller en video.

Du kan se en komplet liste over betalingsmuligheder ved at rulle ned i bunden af denne side.

Du handler hos os som privatperson, og vi henvender os i øjeblikket ikke til virksomheder.

Men ... hvis du leder efter julegaver til hele din virksomhed og ønsker at købe hundredvis af læderrygsække, så kontakt os. Måske vi kan hjælpe alligevel.

Seneste artikler

Seneste kollektioner